Remarketing

19 mai, 2014

Ce înseamnă remarketing?

Remarketing-ul este o metodă eficientă de a aduce posibilii clienţi mai aproape de etapa de achiziţie.

Remarketing-ul este o metodă eficientă de a aduce posibilii clienţi mai aproape de etapa de achiziţie.

Prin remarketing puteţi să ajungeți la persoanele care au accesat în trecut site-ul dvs. Este defapt procesul de targhetare a oamenilor care vă vizitează site-ul, apoi targhetarea lor cu reclame după ce au părăsit site-ul dvs. Acestor persoane care v-au vizitat și în trecut le puteți chiar afișa anunţuri personalizate în funcţie de secţiunile de pe site pe care le-au accesat.

De exemplu daca intraţi pe un site şi vizualizaţi niste produse anume, este foarte posibil ca pe următoarele site-uri pe care intraţi, să vedeţi promovate prin reclame AdWords chiar acele produse la care v-aţi uitat pe site-ul respectiv.

Urmărirea unui vizitator interesat de anumite produse şi re-prezentarea produselor către el înseamnă remarketing.

De ce remarketing?

Deoarece prin intermediul lui puteţi să:

  • Vă creşteţi brand-ul(şi căutările pe brand).
  • Vă optimizaţi rata de conversie.
  • Reamintiţi clientului de produsele sau serviciile pe care le-a văzut pe site-ul dvs. dar nu le-a cumpărat, cu invitația de a le cumpăra.
  • Îi readuceţi pe cei care au abandonat coşul de cumpărături înapoi pe site.
  • Plasaţi oferte cât mai relevante şi cât mai stimulante.
  • Targeti cât mai relevant piaţa.
  • Creaţi campanii de up-sells şi cross-sells. Pentru cei care au cumpărat ceva de la dvs. puteţi să le oferiţi produse adiacente celor achiziţionate anterior.

Remarketing-ul este important atunci când vă gândiţi la cicliul de cumpărare al unui potenţial client. Poate atunci când ajunge pentru prima dată pe site-ul dvs. se află într-un proces de cercetare. Cu remarketing aveţi posibilitatea de a atrage atenţia acestui tip de potenţiali clienţi prin plasarea anunţului dvs. în faţă sa, în timp ce navighează pe internet. Livrându-i acestuia un mesaj unic şi atrăgător, bazat pe interesele sale vă ajuta să-l transformaţi mai departe dintr-un potenţial client, în client efectiv.

Cum funcţionează remarketing-ul?

Este un instrument de marketing online ce presupune plasarea de cookie-uri în browserul vizitatorului unui site, care urmăresc în anonimat vizitatorii site-ului dvs., pentru ca atunci când acesta vizitează alte site-uri, bloguri, forumuri etc. ale unor publisheri ce afișează bannere din reţeaua respectivă să fie întâmpinat cu reclame(bannere) personalizate ce îi reamintesc vizitatorului de site-ul respectiv. Pentru a derula o campanie de remarketing trebuie inserat un cod în interiorul paginilor de pe site. Codurile nu sunt vizibile pentru vizitatori şi nu afectează performanţa site-ului dvs..

Remarketingul se creează cu ajutorul reţelelor de publicitate, iar cea mai cunoscută reţea este Google AdWords. Pe lângă aceasta mai este şi reţeaua Facebook.

Cum funcţionează o campanie de remarketing?

O campanie de marketing se poate desfaşura pe mai multe canale: anunţuri sponsorizate(reclame) sau trimiterea de email-uri, dar ambele funcţionează în acelaşi mod: targhetează utilizatorii care au intrat deja în contact cu site-ul dvs.

Remarketing-ul prin email este un alt canal prin care vă puteţi targheta utilizatorii care au vizitat site-ul dvs. În cazul în care un utilizator a adăugat ceva în coşul de cumpărături, dar nu a finalizat procesul de checkout, un reminder sau o ofertă bine plasată pe email sunt stimulente prin care puteţi creşte rata de conversie. Cu Womsend puteţi seta campanii de tip Autoresponder cu ajutorul cărora puteţi trimite email-uri în mod automat unui grup ţintă.

Abandonarea coşului de cumpărături

13 mai, 2014

Ce înseamnă abandonarea coşului de cumpărături?

Utilizatorul navigează pe site-ul dvs., găseşte produsul căutat în funcţie de criteriile dorite, îl adaugă în coş însă nu finalizează acţiunea de cumpărare. Acest lucru pentru comerciant înseamnă pierderi şi venituri nerealizate, iar pentru cumpărător, înseamnă o nevoie neîmplinită. Conform unei cercetări realizate de Baymard Institute rezultă că în medie 67.75% din cumpărăturile online sunt abandonate şi că doar aproximativ 7 din 10 oameni finalizează procesul de cumpărare.

De ce se întâmplă acest lucru?

Iată un grafic care ne arată principalele motive ale abandonării coşului de cumpărături.

 

Statistici email marketing abandonarea cosului de cumparaturi

sursa imaginii

Cum aţi putea convinge utilizatorii care au abandonat coşul de cumpărături să finalizeze comanda?

Pentru cei care abandonează coşul de cumpărături după primele 24 de ore, puteţi să creaţi o campanie de reamintire  a plasării comenzii. Dacă aveţi şi un numar de telefon, aţi putea să îi abordaţi în acest mod.

Email-urile trimise către clienţii care au abandonat coşul de cumpărături pot returna o rata de conversie mai mare decât în cazul emailurilor trimise în mod obişnuit. Cu ajutorul campaniilor automate de tip Autoresponder puse la dispoziţie de Womsend puteţi trimite aceste email-uri.

Atunci când îi contactaţi nu folosiţi doar prenumele ca metodă de personalizare a emailurilor, ci puteţi să afişati şi produsele pe care le-au selectat în coşul de cumpărături sau puteţi să le sugeraţi produse similare.

Atrageţi-i prin stimulente
Dacă emailul de reamintire a comenzii sau contactul telefonic nu i-au putut determina să reia comanda, atunci puteţi încerca să le oferiţi un stimulent care să îi determine să cumpere de la dvs. De exemplu puteţi să oferiţi un discount sau un produs bonus pentru comenzile plasate în primele 72 de ore de la prima tentativă de comandare a produselor.

O altă soluţie ar fi să faceţi remarketing, cunoscut şi ca retargeting, acesta este o tehnică bună de a readuce pe site potenţialii cumpărători care v-au vizitat site-ul şi/sau nu au finalizat procesul de cumpărare. Prin remarketing puteţi să ajungeți la persoanele care au accesat în trecut site-ul dvs. Este defapt procesul de targhetare a oamenilor care îţi vizitează site-ul, apoi targhetarea lor cu reclame dupa ce au părăsite site-ul tău. Acestor persoane care v-au vizitat și în trecut le puteți chiar afișa anunțuri personalizate în funcție de secțiunile de pe site pe care le-au accesat. De exemplu daca intraţi pe un site şi vizualizaţi niste produse anume, este foarte posibil ca pe următoarele site-uri pe care intraţi, să vedeţi promovate prin reclame AdWords chiar acele produse la care v-aţi uitat pe site-ul respectiv.

Aţi putea să aveţi în vedere oferirea de transport gratuit sau a unor costuri minime,“Live Support” sau costuri 0 de retur . În plus încercaţi să adaugaţi în pagină un calculator care permite cumpărătorului să vadă costul total înainte checkout sau să permiteţi utilizatorului să selecteze ca loc de ridicare magazinul în loc de livrare la domiciliu.

Optimizaţi-vă desgin-ul site-ului, a dimensiunii fişierelor pentru a menţine timpul de încărcare mai scurt sau reduceţi numărul de acţiuni în vederea realizării procesului de cumpărare.

Concentrează-te pe utilizabilitatea și funcționalitatea magazinului online si eliminaţi orice obstacol care ar putea afecta activitatea cumpărătorului.

Câștiga o invitaţie la TeCOMM Cluj-Napoca octombrie 2013

1 octombrie, 2013

Vrei să afli mai multe despre cum să dezvolţi sau să începi o afacere online? Te interesează care sunt tacticile de promovare? Cum arată piaţa în acest domeniu? Toate aceastea le poţi afla la evenimentul TeCOMM Romania’s #1 eCommerce Conference & Expo, cel mai impotant eveniment dedicat comerţului online organizat la Cluj-Napoca pe 24-26 octombrie.

TeCOMM are loc la Grand Hotel Italia**** şi se  adreseaza atât proprietarilor de magazine online cât şi specialiştilor care se ocupă de dezvoltarea acestor magazine. Temele abordate în acest an vor fi modele de succes, optimizare şi marketing eficient în ecommerce, precum si mobile sau social commerce. Peste 30 de speakeri, specialişti în domeniu şi antreprenori vor împărtăşi din know-how-ul şi experienţa lor.

Printre speakeri se află şi: Marius Ghenea (President ARMO), Liviu Taloi (Owner SITEAUDIT), Dorin Boerescu(CEO 2PARALE), Cristian Herghelegiu(CEO Elefant.ro), Jose Luis Fererro(Ecommerce and business development Philips Spain & Portugal), Gian Sharp( CEO Cargus).

Pentru mai multe informaţii, precum şi pentru a vedea programul complet, vizitaţi site-ul TeCOMM.

Womsend este partner al evenimentului şi în această calitate dorim să oferim 3 invitaţii la eveniment. Tot ce trebuie să faceţi pentru a câştiga o invitaţie este  să ne spuneţi printr-un comentariu la acest articol de ce vreţi să participaţi la TeCOMM. Câştigătorii vor fi primele trei persoane care comentează articolul cu un argument pentru participarea la conferinţă. Invitațiile sunt valabile doar pentru primele două zile de conferință.

Womsend va fi și anul acesta în zona Expo a evenimentului. Timp de trei zile vă așteptăm să ne vizitați standul și să aflați mai multe informații despre serviciile noastre. Expoziţia este deschisă atât participanţilor la conferinţă şi workshop-uri cât şi vizitatorilor care doresc să ia contact cu cei mai importanţi furnizori de servicii de e-commerce din România.

Vă aşteptăm la TeCOMM!

Cât de important este link-ul de dezabonare într-o campanie?

11 septembrie, 2013

În multe newslettere și email-uri link-ul de dezabonare este poziţionat în partea cea mai de jos și este scris cu litere foarte mici. Majoritatea celor care trimit astfel de email-uri se gândesc adesea că este mai bine să ascundă această opțiune pentru a nu pierde posibilii clienți. Deseori link-ul de dezabonare este de culoare gri pe un fundal alb sau acesta nu există deloc. Desigur acesta nu este o bună practică!

Dacă persoanele cărora le trimiți newsletter-ul vor să se dezaboneze, foarte bine! Ei trebuie să aibă această opţiune. Este mult mai bine ca aceștia să se dezaboneze decât să-i încurajezi să apese butonul “Spam/Junk” .

Te gândești că dacă pui link-ul de dezabonare într-un loc vizibil, abonaţii vor dori să se dezaboneze doar fiindcă îl văd mai bine? Ei bine nu-i așa.

 

Iată două dintre principalele motive de dezabonare:

  • Aceștia primesc oferte de care nu sunt interesați (relevanța mesajelor).
  • Primesc prea multe email-uri de la același expeditor într-o perioadă foarte scurtă (frecvența mesajelor).

 

Iată și câteva sugestii de prevenire a dezabonării:

  • Nu oferi iluzia că vor găsi în email ceva ce nu este.
  • Nu trimite newslettere prea des, dar nici nu-i lăsa să uite de tine.
  • Evită un vocabular agresiv în scrierea mesajelor.
  • Adaptează newsletter-ul pentru mai mulți clienți de email, iar aspectul mesajelor trebuie să fie unul profesionist.
  • Oferă posibilitatea reînnoirii adresei de email a abonatului-în multe cazuri este folosită posibilitatea dezabonării și reabonării cu adresa cea nouă.
  • Oferă posibilitatea alegerii de către proprii tăi abonați ce fel de informații să primească. Womsend îți pune la dispoziție această funcționalitate prin utilizarea unei pagini de preferințe în email-uri.

 

De ce este atât de importantă poziția link-ului de dezabonare?

Mulți dintre abonați preferă să apese pe butonul de Spam/Junk ca o alternativă la link-ul de dezabonare, pe care fie că nu îl văd datorită faptului că este prea greu de găsit fie că nu există nicăieri în mesajul tău.

Dacă link-ul tău de dezabonare este la sfârșitul paginii, iar newsletterul este foarte lung, mulți dintre abonații tăi care doresc să se dezaboneze vor prefera în locul unui scroll până jos să apese pe butonul de Spam, deoarece rezultatul pentru ei este același.

Deci ca să eviți o astfel de alegere și să reduci creșterea ratei de raportare a mesajul ca spam link-ul de dezabonare trebuie să fie la fel de ușor de găsit ca și butonul de spam.

 

Ce câștigi ajutându-i pe abonați să se dezaboneze?

  • O mai bună reputație a expeditorului/firmei
  • O rată de raportare a mesajului ca spam mai mică
  • O listă cu abonați activi relevantă
  • Încredere în serviciile oferite

 

Sfaturi:

  • Testați funcţia de dezabonare regulat (acest lucru este adesea trecut cu vederea).
  • Imediat după dezabonare oferă-le o pagină de “Mulțumire” sau de ”Confirmare”.
  • Oferă-le posibilitatea reabonării, abonaților care s-au dezabonat din greșeală.
  • Dacă abonații tăi decid că nu vor să mai primească email-uri de la tine apăsând pe link-ul de dezabonare, Womsend îţi oferă posibilitatea de a ţine în continuare legătura cu aceștia prin social media.

Noul Inbox Gmail: cum afectează campaniile de email marketing

16 august, 2013

Primul obiectiv al unui email trimis în inboxul unui abonat este să atragă atenţia pentru a fi deschis.

Gmail face acest lucru mai dificil deoarece încearcă să ofere un ajutor mai mare utilizatorilor pentru sortarea emailurilor, fie ele dorite sau nu.

Cum funcţionează noul inbox Gmail

Noua interfaţă Gmail sortează toate emailurile primite în mai multe categorii: Primary, Social, Promotions.

Acestea sunt cele 3 prestabilite, iar utilizatorii le pot personaliza. Folosirea noii interfeţe este opţională momentan. Tabul Primary este dedicat mesajelor de la contacte aşa că este prioritar. Celelalte mesaje ajung in taburile secundare.

Mesajele primite de la reţele sociale ajung în tabul Social, iar cele referitoare la promoţii, respectiv ofertele de marketing ajung in cel de-al treilea tab – Promotions.

Pe lângă aceasta funcţionare standard a taburilor, noul Gmail dă o mai mare putere de personalizare userului prin posibilitatea de a crea el anumite reguli de funcţionare – setarea unor contacte pentru a primi emailurile lor într-un anumit tab, mutarea mesajelor dintr-un tab în altul prin drag-and-drop.

Cum afectează schimbarea campaniile de email marketing

Promoţiile şi, în general, mesajele companiilor vor ajunge în tabul Promotions. Asta înseamnă ca va fi încă un pas în plus pentru user pentru a ajunge să deschidă emailurile primite de la tine – trebuie mai întâi să deschidă tabul Promotions.

Practic, efectele noului Gmail asupra campaniilor sunt:

–       Emailurile tale nu vor fi văzute la fel de repede – probabil un user nu va intra pe tabul Promotions de fiecare dată când îşi va deschide emailul. Asta înseamnă că ofertele last minute e posibil să nu aibă un la fel de mare succes.

–       Subiectele tale apar exact lângă cele ale competitorilor – nevoie de diferenţiere devine şi mai mare.

–       Utilizatorii ar putea considera Promotions încă un folder de spam

Posibile soluţii pentru marketeri:

–       Încurajează interactivitatea – iniţiază dialoguri cu abonaţii, cere-le păreri ca să obţii reply-uri la emailurile tale

–       Optimizează subiectele

–       Segmentează pentru a trimite mesaje cât mai relevante

De fapt, tabul Promotions poate ajunge să fie un aliat al marketerilor.

Utilizatorii care deschid tabul de promoţii vin setaţi pe idee de a profita de o oferta sau de a face o tranzacţie. Poate că primirea promoţiilor printre mailurile personale sau profesionale era chiar iritantă pentru anumiţi utilizatori, faptul că vor avea posibilitatea să acceseze tabul când vor să facă o achiziţie să influenţeze pozitiv rata de conversie.

Creşte interactivitatea newsletterelor tale

20 iunie, 2013

Chiar dacă în era social media sunt voci care spun că emailul e pe moarte, în realitate acest instrument este din ce în ce mai folosit în mecanica campaniilor şi concursurilor online.

Asta deoarece un simplu email pare să nu mai fie de ajuns. Utilizatorii practic „scanează” zilnic printre aproximativ 10-15 emailuri comerciale printre cele profesionale, personale. Deci este nevoie de diferenţiere.

Concursurile pot fi un instrument prin care poţi crea interacţiune în newsletterele tale, poţi să construieşti în felul astă o relaţie cu brandul tău şi să creşti considerabil eficienţa newsletterelor.

1. Concursuri cu premii pentru activitate

Concursurile cu premii pentru activitate se folosesc pentru a creşte interactivitatea în newslettere şi pentru a activa abonaţi mai vechi, cu activitate mai slabă. Poţi crea un sistem de punctare a abonaţilor după activitatea lor (deschideri, click-uri, conversii) şi să îi răsplăteşti cu anumite beneficii.

2. Concursuri pentru creştere listei

Pentru acest tip de concurs trebuie foarte bine gândită valoarea şi tipul premiului. Este recomandat să oferi ca premiu un obiect care este foarte apropiat de nevoile grupului ţintă. Asta deoarece pentru concursurile de creştere a bazei de date este important să nu te alegi la final doar cu emailurile vânătorilor de concursuri, deşi inevitabil o parte din participanţi vor fi şi ei.

3. Cere feedback

Tot pentru a creşte activitatea poţi cere feedback abonaţilor printr-un sondaj despre newsletter. În felul acesta îi loializezi pentru că le dai ocazia să-şi spună opinia şi rezultatele le poţi folosi pentru a îmbunătăţi activitatea.

Exemplu de campanie bazată pe email:

Mitsubishi Outlander Adventure – Mitsubishi a creat un mic joculeţ chiar în interiorul emailului. Utilizatorii mergeau printr-un labirint cu obstacole, cei care ajungeau la final primeau o zi intreagă de test drive cu Noul Mitsubishi Outlander. Mai multe detalii aici.

Cum să nu fii raportat ca spam

15 iunie, 2013

Consumatorii definesc spamul puţin diferit faţă de oamenii din marketing.

Spam-ul din punct de vedere marketing – trimiterea de emailuri nesolicitate. Dacă trimiţi newslettere unei persoane care nu s-a înscris în baza ta de date, asta înseamnă să spamezi.

Acelaşi lucru este valabil şi din punct de vedere legal.

Spam-ul pentru consumator – orice email pe care nu şi-l doresc, fie că l-au solicitat sau nu.

Aşadar dacă ai acordul persoanelor din lista ta, eşti acoperit din punct de vedere legal şi etic, însă ce ar trebui să mai ai în vedere ca să nu fii considerat spam şi de abonaţi, astfel încât să nu îţi trimită newsletterele în folderul Spam.

De ce consideră abonaţii newsletterele tale Spam

1.  Uită că s-au abonat

S-au înscris cândva la newsletterul tău, dar nu au mai văzut un email de la tine de foarte mult timp, aşa că e foarte probabil să fi uitat de abonare.

Ce ar trebui să faci:

Să îţi setezi o frecvenţă a newsletterelor şi să o respecţi pe cât posibil. Să nu faci pauze prea mari de comunicare. De asemenea, e util să trimiţi „Welcome emails” noilor abonaţi, le reaminteşti şi le confirmi astfel abonarea.

2. Nu recunosc numele celui care trimite

Utilizatorii se înscriu la newsleter-ul firmei X, dar primesc emailuri cu alt nume.

Ce ar trebui să faci:

Să ai câmpul From recognoscibil şi, mai ales, constant – să nu-l schimbi prea des. Dacă vrei să comunici în numele unui angajat cu influenţa sau expertiză în firma ta, menţionează în câmpul From şi numele firmei.

3. Prea multe emailuri

Dacă asaltezi inboxul abonaţilor şi devii intruyiv, vei fi raportat ca spam, chiar dacă ai acordul lor să trimiţi.

Ce ar trebui să faci:

La fel cum spuneam mai sus, e bine să setezi o frecvenţă. Ţine cont şi de faptul că inboxul abonaţilor e deja foarte aglomerat şi de cât de perisabilă e informaţia pe care o oferi.

4. Livrezi altceva decât ai promis

Abonatul s-a înscris la un newsletter care îi promitea promoţii pentru laptopuri şi primeşte promoţii la aparate foto.

Ce ar trebui să faci:

Livrează în inboxul abonaţilor tăi ceea ce le promiţi.

5. Unde este butonul Dezabonare

Abonatul vrea pur şi simplu să se dezaboneze. Dacă nu va găsi o cale facilă să facă asta, va raporta ca spam.

Ce ar trebui să faci:

Nu ascunde dezabonarea, este bine să o plasezi în header. Nu îi împiedici pe cei care nu mai vor să fie în lista ta ascunzând butonul.

Cum să-ţi adaugi formularul de abonare pe pagina de Facebook

31 mai, 2013

Dacă foloseşti Womsend, poţi să-ţi extinzi acum procesul de abonare la newsletter şi pe Facebook.

În câteva minute poţi să ai formularul de abonare configurat şi într-un tab pe Facebook. Astfel îţi vei putea creşte lista direct pe Facebook, fără să treci utilizatorii prin mai mulţi paşi ca să-i aduci în site.

Cum adaugi formularul – pas cu pas

Am detaliat mai jos pas cu pas cum poţi folosi această functionalitate, click pe screen shot-urile de mai jos pentru a vedea detalii pentru configurare.

1. Intră pe  https://apps.facebook.com/abonarenewsletter/

2. Autentifică-te aici  în contul tău Womsend.ro.

3. Click aici ca să începi configurarea formularului în pagina ta de Facebook.

În acest pas trebuie să selectezi pagina pe care vrei să pui formularul de abonare. După ce alegi apeşi butonul „Add to page”.

4. După ce îţi alegi pagina vei primi o confirmare a instalării şi un link la care vei putea configura formularul.

 

5. În acest ultim pas îţi vei putea alege formularul care să apară în tab, dintre cele pe care le ai deja configurate în contul tău Womsend şi vei putea introduce si cod html (opţional) care să apară în pagină alături de formular.

 

Rezultatul final va fi o pagina precum cea de mai jos, pe care o gasiţi şi pe pagina de Facebook Womsend, în care fanii de pe Facebook se pot abona cu uşurinţă la newsletterul tău direct de pe Facebook.

 

De ce să faci redesign de newsletter?

24 martie, 2013

Ai acelaşi template de newsletter de ceva vreme, de un an sau chiar mai mult?

Ar fi o idee bună să te gândeşti la un redesign.

Iată câteva motivele pentru care ar trebui să iei n considerare această oportunitate de optimizare:

  1. Ai schimbat strategia de conţinut

Dacă ai acelaşi template de mai mult timp, e posibil să nu-ţi mai fie util din punct de vedere al conţinutului pe care vrei să-l pui în newsletter. Dacă încerci să „potriveşti” în zone mai vechi un nou conţinut s-ar putea să ai probleme de spaţiu sau de poziţionare şi e timpul pentru un redesign.

  1. Ca să reorganizezi vizual conţinutul

În materie de design accentul cade din ce în ce mai mult pe vizual pentru a uşura citirea şi pentru a creşte interactivitatea. În materie de design nu există reţete minune, însă există câteva reguli de bază: să fie simplu şi plăcut estetic şi nu te teme să foloseşti mult spaţiu alb, îţi poate defini mai bine conţinutul.

  1. S-au schimbat obiceiurile de consum ale abonaţilor

Un redesign este neaparat momentul în care analizezi cu mare atenţie performanţele actualului newsletter, ca să vezi ce merge şi ce nu.Dacă o anumită secţiune din newsletterul nu funcţionează, încearcă să-i schimbi poziţionarea şi organizarea, dacă e informaţie importantă. De asemenea, analizând rapoartele vezi care sunt obiceiurile abonaţilor, dacă o zonă din template are parte de multă atenţie poate ar trebui să o muţi mai aproape de headerul emailului.

  1. Nu ai anumite funcţionalităţi integrate

Ai integrate în newsletterul tău instrumente de sharing în social media sau video-uri? Astea pot fi motivul pentru o schimbare de design ca să integrezi corespunzător aceste instrumente.

Formular de abonare popover

2 februarie, 2013

Womsend oferă o noua funcţionalitate pentru formulare în scopul de o uşura şi eficientiza procesul de abonare.

Practic ai posibilitatea să afişezi un formular de abonare la newsletter popover în timpul vizitei unui abonat. Linkurile sau butoanele de abonare normale pot fi uşor trecute cu vederea, dar un popover care apare poate atrage atenţia asupra ofertei de abonare.

Pentru folosirea eficientă a popover-ului, provocarea este de a programa corect momentul de apariţie, astfel încât să nu fie considerat o întrerupere de către utilizator. Dacă formularul apare prea repede, vizitatorul nu are ocazia să se familiarizeze cu conţinutul, aşa că şansele să-l completeze scad.

Formularul ar trebui să apară  cu puţin timp înainte ca vizitatorul să părăsească pagina, practic dacă timpul mediu pe pagina e de 1 minut, poţi seta popover-ul să se activeze dupa 50 de secunde. Timpul mediu pe site poate fi monitorizat prin instrumente de precum Google Analytics.

Cum activezi popover-ul în Womsend

În contul tău Womsend poţi seta acest popover cu foarte mare uşurinta – ai o bifă la configurarea formularului, momentul în care apare formularul este, de asemenea, configurabil în administrare.

Formularul are şi un buton de închidere, iar o data închis de către un vizitator, nu îi va mai aparea deloc pentru o anumită perioadă, pe care o decizi tot tu la configurarea formularului.

Avantaje

Cum formularul popover ai şanse foarte mari să-ţi creşti rata de abonare. Ai două mari avantaje faţă de formularele tradiţionale:

1. Mai mult focus – nu exista distrageri din partea altor elemente din pagina pentru vizitatorul. Restul paginii va fi inactivă.

2. Abonare dintr-un pas – popover-ul nu este perceput ca o pagină separata de site, practic nu scoate userul din pagina din care navighează şi îl duce în altă parte.

Iata mai jos cum va arăta formularul:

footerleft
footerbg