5 tipuri de subiecte care aduc deschideri

Cum să scrii subiecte care îi determină pe abonaţi să-ţi deschidă emailul? La această întrebare nu există doar un răspuns corect, sunt mai multe modalităţi prin care poţi să găseşti subiecte cât mai potrivite pentru lista ta. Mai jos avem câteva exemple de tipuri de subiecte care îţi vor creşte rata de deschidere.

  1. Subiectele întrebare

Subiectul de tip întrebare provoacă atenţia abonatului şi dacă întrebarea ta e relevantă pentru interesul lor vor dori să afle răspunsul. De multe ori, un abonat doar scanează multitudinea de emailuri primite şi trebuie să-l provoci ca să fii remarcat.

  1. Subiectele cu call-to-action

Adăugarea unui verb care să îndemne la acţiune e foarte eficientă pentru atragerea click-urilor. Când foloseşti cuvintele potrivite îi face pe abonaţi curioşi să descopere ce le-ai pregătit. Îţi trebuie un cârlig pentru mesajul tău, un text descriptiv nu este suficient. Trebuie să ai un verb care să facă textul mai dinamic. Câteva dintre cele mai folosite verbe pentru call-to-action sunt: vezi, află, descoperă etc.

  1. Subiectele care interzic ceva

Deşi e un clişeu faptul că interzicerea unei acţiuni, va avea ca efect exact producerea acelei acţiuni, acest fapt nu este foarte folosit în comunicare. În dialogul direct cu utilizatorul, un subiectul de tipul: „Prenume”, nu deschide acest email! va avea efectul invers.

  1. Subiectele personalizate cu prenumele abonatului

Personalizarea te ajută enorm în comunicarea cu abonaţii. Adresarea directă în subiect are şanse să convingă abonatul că ai informaţii chiar pentru interesele lui.

  1. Subiectele care anunţă expirarea unei oferte

Subiectele care exprimă urgenţă, care anunţă faptul că nu mai e mult timp pentru a profita de o ofertă sunt şi ele eficiente. Le spune abonaţilor că nu mai au mult timp pentru a face o acţiune şi asta îi poate impulsiona.

Tag-uri: , ,

Lasă un comentariu

footerleft
footerbg