Conţinutul interesant, cheia succesului

Un email eficient este compus din mai multe elemente: design, navigaţie, link-uri etc, dar unul dintre elementele foarte importante şi care pune probleme este conţinutul.

Pentru a avea o campanie de email marketing de success trebuie să oferi abonaţilor ceva de care sunt interesanţi, să fii relevant. Acest criteriu al relevanţei este influenţat în cea mai mare parte de conţinut. Oamenii nu mai consumă publicitate, ci conţinut. Emailurile vor fi citite şi utilizatorii vor da click atunci când oferi un conţinut care le aduce un beneficiu.

Cunoaşte-ţi abonaţii

Mare parte din oferirea conţinutului adecvat publicului ţintă ţine de segmentarea listei.

Poţi produce conţinut foarte bun privind afacerea ta, dar care nu prezintă niciun fel de interes pentru publicului căruia îl trimiţi. Cu cât tot mai multe emailuri ajung în inboxul destinatarilor cu atât conţinutul pe care îl trimiţi trebuie să iasă în faţă cu adevărat ca să obţină atenţia pe care o doreşti. E tot mai greu de obţinut un click sau o conversie.

Testează

Nu e, totuşi, prea uşor să te pui în mintea utilizatorului, nu ai cum să ghiceşti tot timpul. Cea mai sigură cale este să testezi. Poţi încerca mai multe tipuri de conţinut şi fii foarte atent la evaluare.

Este vorba despre un proces în care trebuie să monitorizezi toate mişcările abonatului ca să-ţi dai seama de preferinţele sale. Trebuie să fii atent şi la traficul înregistrat pe site, ce produse şi servicii preferă utilizatorii, care sunt paginile pe care petrec mai mult timp.

Dacă rezultatele acestor teste ţi se par neconcludente pentru a hotărâ care sunt preferinţele abonaţilor tăi, mai ai o opţiune: întreabă-i pe ei. Un sondaj e prilej bun şi pentru a-ţi activa abonaţii şi pentru a afla ceea ce te interesează. Pune întrebările la care îţi doreşti să afli răspuns şi oferă chiar şi câteva premii pentru a te asigura de o participare mare.

Tag-uri:

Lasă un comentariu

footerleft
footerbg