De ce să faci redesign de newsletter?

Ai acelaşi template de newsletter de ceva vreme, de un an sau chiar mai mult?

Ar fi o idee bună să te gândeşti la un redesign.

Iată câteva motivele pentru care ar trebui să iei n considerare această oportunitate de optimizare:

  1. Ai schimbat strategia de conţinut

Dacă ai acelaşi template de mai mult timp, e posibil să nu-ţi mai fie util din punct de vedere al conţinutului pe care vrei să-l pui în newsletter. Dacă încerci să „potriveşti” în zone mai vechi un nou conţinut s-ar putea să ai probleme de spaţiu sau de poziţionare şi e timpul pentru un redesign.

  1. Ca să reorganizezi vizual conţinutul

În materie de design accentul cade din ce în ce mai mult pe vizual pentru a uşura citirea şi pentru a creşte interactivitatea. În materie de design nu există reţete minune, însă există câteva reguli de bază: să fie simplu şi plăcut estetic şi nu te teme să foloseşti mult spaţiu alb, îţi poate defini mai bine conţinutul.

  1. S-au schimbat obiceiurile de consum ale abonaţilor

Un redesign este neaparat momentul în care analizezi cu mare atenţie performanţele actualului newsletter, ca să vezi ce merge şi ce nu.Dacă o anumită secţiune din newsletterul nu funcţionează, încearcă să-i schimbi poziţionarea şi organizarea, dacă e informaţie importantă. De asemenea, analizând rapoartele vezi care sunt obiceiurile abonaţilor, dacă o zonă din template are parte de multă atenţie poate ar trebui să o muţi mai aproape de headerul emailului.

  1. Nu ai anumite funcţionalităţi integrate

Ai integrate în newsletterul tău instrumente de sharing în social media sau video-uri? Astea pot fi motivul pentru o schimbare de design ca să integrezi corespunzător aceste instrumente.

Tag-uri: , , , , , , ,

Lasă un comentariu

footerleft
footerbg