Cum monitorizezi activitatea abonaţilor

Folosind Womsend poţi să urmăreşti foarte uşor activitatea abonaţilor tăi. Poţi să vezi care sunt abonaţii activi şi care sunt cei inactivi. Ai în acest fel posibilitatea de a-i reactiva pe cei inactivi, care sunt o resursă importantă şi nu trebuie neglijată.

Sistemul nostru calculează un scor pentru fiecare abonat în funcţie de activitatea sa. La deschiderea unui mesaj abonatul primeşte puncte, pentru un click va primi mai multe, iar o achiziţie şi mai multe puncte. Abonatul va avea mai multe puncte cu cât activitatea sa în newsletterele tale este mai recentă. Cu cât trece mai mult timp de la ultima acţiune, cu atât scorul său va fi mai mic.

Abonaţii vor avea scoruri de calitate de la 0 la 100. Cel mai activ abonat va avea scorul cel mai mare (100), iar ceilalţi vor avea scoruri raportate la aceasta. De exemplu, un abonat cu scor 100 este de doua ori mai activ decat un abonat cu scorul 50.

Dacă ai cont Womsend, poţi vedea scorul de calitate al abonaţilor tăi intrând în secţiunea Abonaţi-> Toţi abonaţii, iar în dreptul fiecarui contact vei vedea şi o valoare numită “Scor calitate”.

Segmentare după activitate

Poţi folosi această funcţionalitate pentru a segmenta abonaţii pe criterii de activitate.
Ai posibilitatea crea un segment bazat pe nişte limite ale scorului de calitate. În felul aceasta poţi avea un segment cu cei mai activi abonaţi ca să-i recompensezi şi mai poţi avea un segment cu abonaţi mai puţin activi şi să gândeşti oferte speciale pentru reactivarea lor.

Sursa foto

Tag-uri: , ,

Un Comentariu to “Cum monitorizezi activitatea abonaţilor”

  1. […] tăi. Mai multe detalii despre această funcţionalitate şi cum o poţi utiliza găseşti aici.Sursa fotoTweetPagini cu conținut similar:Cum monitorizezi activitatea abonaţilor4 idei de […]

Lasă un comentariu

footerleft
footerbg