Cum să-ţi creşti lista folosind coduri QR?

Ce sunt codurile QR?

Sunt coduri bidimensionale care permit o stocare mai mare de date decât codurile unidimensionale.

Un alt avantaj al codurilor QR îl reprezintă codarea şi decodarea rapidă, iar folosirea acestora este gratuită. Codurile QR sunt foarte uşor de folosit de către consumatori – aceştia le pot scana cu ajutorul unui smartphone care are instalată o aplicaţie de citire a acestor coduri.

Codurile QR permit stocarea de date de tip link, număr, literă şi odată scanat codul, utilizatorul va fi trimis către un site, un număr de telefon sau orice altă informaţie.

Cum poţi folosi codul QR generat de Womsend?

Principalele avantaje ale folosirii codurilor QR în campaniile de email marketing stau în posibilitatea de a oferi foarte multe informaţii într-un spaţiu restrâns şi faptul că aceste informaţii sunt mult mai uşor de accesat.

WomSend te ajută, cu ajutorul implementării codurilor QR, să faci mai uşoară şi accesibilă abonarea la newsletterul tău. Codul pe care l-ai generat după crearea formularului de abonare îl poţi plasa pe produsele vândute, pe flyere sau alte tipuri de materiale promoţionale. În momentul în care prospecţii vor scana acel cod cu telefonul lor mobil vor ajunge la formularul de abonare.

Practic, folosirea codului QR te ajută să transferi clienţii din offline în online mult mai uşor. Dar trebuie să ai grijă să faci acest proces accesibil. Oriunde plasezi codul QR trebuie să ai şi câteva instrucţiuni de folosire pentru a fi clară modalitatea de folosire a codului.

Cum poţi crea un cod QR cu WomSend?

Este foarte simplu. Intri în contul WomSend la secţiune Formulare. Aici îţi creezi un formular de abonare şi completezi toate datele necesare. După ce ai completat toate informaţiile pentru formular, dai click pe butonul Vizualizează cod de la final şi obţii codul QR.

Atentie, cei care se vor abona prin coduri QR văd formularul şi paginile pe care sunt redirectati după abonare şi confirmare de pe un smartphone deci aceste pagini ar trebui testate în cele mai folosite smartphone-uri pentru a verifica dacă sunt bine afisate.

Tag-uri: , , , ,

3 Comentarii to “Cum să-ţi creşti lista folosind coduri QR?”

  1. stef spune:

    Codurile astea qr ar trebui sa ne usureze viata .
    Pare putin iesit din S.F.
    Situatii in care devin folositoare.
    Ajungi la cabinetul doctorului si este inchis.
    Pe use are un cod qr, codu contine orarul doctorului. Fotografiez codul si plec. Fara pix, fara notite in sms, doar o fotografie.
    Si surpriza codul qr ma directioneaza si catre pagina de internet a doctorului.Am toate datele necesare.

  2. Catalin spune:

    Eu am smartphone dar cat la suta din cei care primesc emailuri au? Sau in general in Romania cati au un iOS/android/wp7 etc ..incat sa poata folosi un scaner? Si daca il au …stiu sa il si foloseasca?

    • Mihai spune:

      Aparent în 2009 s-au vandut 400000 smartphone-uri în Romania ( ZF ).
      Bine asta include nu doar iOS/Android/wp7 ci şi sisteme Blackberry şi Symbian, dar foarte multe din sistemele cu Symbian ( în special Nokia ) au preinstalat un cititor de coduri de bare care recunoaşte şi coduri QR.
      Defapt iPhone nu are preinstalat un cititor pe cand cele mai multe nokia cu Symbian au.

      Cat despre caţi stiu să-l folosească … cred ca vor fi tot mai mulţi şi ne putem ocupa şi noi de „învatarea” lor. Nu printaţi doar codul QR, puneţi şi un text ajutător care să le spuna oamenilor despre ce este vorba, apelaţi la curiozitatea lor.
      Cred că sunt metode. Oricum majoritatea celor care au smartphone sunt mai „tech savy” şi nu cred că vor avea vreo problemă cu scanatul unui cod QR.

Lasă un comentariu pentru Mihai

footerleft
footerbg