Noi statistici pentru evaluarea trimiterilor

Emailul este una din modalităţile de comunicare care permit o măsurare mai detaliată a rezultatelor, spre deosebire de alte canale. Email marketing-ul îţi permite să vezi exact câţi oameni au intrat în contact cu mesajul tău şi cum au interacţionat cu acesta. Observarea cu atenţie a rezultatelor, interpretarea şi optimizarea lor în vederea obţinerii unor rezultate mai bune în campaniile viitoare.

Pentru a face evaluarea rezultatelor unui newsletter am îmbunătăţit statisticile pe care ţi le oferă WomSend, introducând posibilitatea de a avea informaţii mai detaliate despre newsletterele tale.

Dacă foloseşti WomSend, ai patru noi statistici care te vor ajuta să-ţi evaluezi comunicare prin email cu lista ta:

  1. Când a fost deschis newsletterul

Vezi data şi ora la care au fost deschise emailurile, contorizate timp de cinci zile. În felul acesta poţi să îţi dai seama ce interval orar este mai potrivit pentru a face trimiterile. În imaginea de mai jos poţi vedea exact cum va arăta raportul.

  1. Care este rata de deschidere în funcţie de ISP

Vei putea vedea ratele de deschidere după ISP (Internet Service Provider). În felul acesta poţi să-ţi dai seama dacă ai probleme de livrare cu un anumit ISP.

  1. Cât timp petrec abonaţii pe mesaj

Cum îţi dai seama dacă mesajul tău a fost şters, frunzărit sau a fost cu adevărat citit? Vei putea şti toate aceste după timpul petrecut de abonaţi pe emailul tău:

  • dacă un mesaj a fost deschis doar 0 – 3 secunde şi utilizatorul nu a dat click pe niciun link, cel mai probabil mesajul a fost şters;
  • dacă utilizatorul petrece între 3 – 8 secunde pe mesaj, acesta a fost doar frunzărit, nu s-a acordat o atenţie deosebită conţinutului său;
  • peste 8 secunde petrecute de abonat pe mesaj înseamnă că mesajul a fost citit.

Având aceste informaţii despre timpul petrecut pe mesaje vei putea optimiza conţinutul pentru a-l face mai atractiv pentru abonaţi.

  1. Unde au dat click în mesaj

Dacă ai un link plasat în mai multe locuri dintr-un newsletter, vei putea vedea click-urile date de abonaţi pe acel link, în funcţie de poziţia link-ului. Astfel, nu vei vedea doar un total de click-uri pe un link, ci exact click-urile pe fiecare loc în care ai pus link-ul, precum în imaginea de mai jos. Aceste informaţii te vor ajuta în optimizarea poziţionării elementelor newsletterului şi pentru îmbunătăţirea designului.

Unde sunt click-urile. Imagine publicata cu acordul {a href="http://sosetaria.ro"}sosetaria.ro{/a}

Impactul marketingului prin email este mai uşor de măsurat, de aceea evaluarea fiecărei campanii este foarte importantă. Evaluând indicia campaniilor poţi vedea dacă ţi-ai atins obiectivele iniţiale şi ce trebuie să îmbunătăţeşti pentru campaniile viitoare. Vom continua să îmbunătăţim raportele oferite de WomSend pentru evaluarea campaniilor în vederea unei evaluări cât mai reale a rezultatelor tale.

Tag-uri: , , ,

Lasă un comentariu

footerleft
footerbg