Utilizarea paginii de preferinţe în emailuri

În funcţie de domeniul în care activezi,  poţi dori să comunici informaţii diverse prin newsletterul tău şi nu  ştii sigur de ce informaţii specifice sunt interesaţi abonaţii tăi. Dacă ai un site de sport şi nu ştii care abonaţi ar prefera să primească informaţii despre fotbal şi care ar prefera tenis, este important să cauţi o soluţie pentru a afla aceste preferinţe.

Womsend are o nouă funcţionalitate prin care abonaţii tăi pot alege singuri ce informaţii să primească. Tu trebuie să setezi o pagină de preferinţe cu segmente diferite, în funcţie de informaţia specializată pe care o oferi şi să incluzi link-ul către această pagină în emailurile tale.

Pagina de preferinţe este foarte indicată atunci când ai o gamă variată de produse şi servicii care nu fac toate obiectul interesului unui abonat. Iar primirea unor newslettere irelevante îi poate determina să se dezaboneze. Această pagină îţi permite să personalizezi comunicarea şi să te adresezi unei nevoi specifice a abonatului.

Cum creezi pagina de preferinţe cu WomSend

În contul tău WomSend, intri în meniul Configurari – Contul meu, alegi tabul Pagina Preferinţe.
Acolo adaugi  selectezi listele tale pentru care vrei să trimiţi conţinut diferenţiat. Abonaţii vor vedea aceste liste pe pagina cu preferinţe ca în imaginea de mai jos.

Tot acolo poţi seta şi banner-ul care să apară în header-ul paginii, cu elementele tale de identitate, un titlu descriptiv ce va apărea la mouse-over şi URL- ul către un landing page din acel banner. Daca nu vei pune banner si link, aceea zonă a paginii va rămâne goală.

Adăugarea în email

După ce ai setat pagina în contul tău, trebuie să adaugi link-ul în email. Este foarte simplu. Fie faci asta adăugând tagul {PREFERENCES_LINK} în email, fie selectezi din editorul de mesaje “Utilitare Womsend > Adaugă link spre pagina cu preferinte”.

Link-ul catre pagina de preferinţe este unic pentru fiecare abonat şi fiecare campanie şi este generat de sistem înainte de trimitere, astfel încât fiecare mesaj trimis va avea un link diferit către această pagină. Acest lucru este util pentru a putea face tracking-ul abonaţilor care se abonează sau dezabonează de la o anumită listă din această pagină şi din ce mesaj a venit pentru a face asta.

Cum încurajezi abonaţii să-şi seteze preferinţele

Folosind pagina de preferinţe vei avea liste foarte bine targetate şi vei putea trimite mesaje relevante în campaniile tale. Dar pentru a te asigura de eficienţa paginii de preferinţe trebuie să-ţi încurajezi abonaţii să intre şi să-şi seteze preferinţele.
De exemplu, poţi trimite un email prin care să le prezinţi noua funcţionalitate şi să le spui ca pot intra pe link-ul paginii de preferinţe pentru a alege din ce segment să facă parte pentru a primi informaţii mai relevante.

Tag-uri: , , ,

3 Comentarii to “Utilizarea paginii de preferinţe în emailuri”

  1. […] Utilizarea paginii de preferinţe în emailuriDiferenţa între liste şi segmente. Relevanţa este unul dintre cele mai importante lucruri pe care […]

  2. […] acest email pentru a da ocazia abonaţilor să-şi aleagă ce tip de informaţii să primeasca prin pagina de preferinţe.Îmbunătăţesti rata de livrare: emailul de bun venit este un prilej bun pentru a îndemna noii […]

  3. […] fel de informații să primească. Womsend îți pune la dispoziție această funcționalitate prin utilizarea unei pagini de preferințe în email-uri. De ce este atât de importantă poziția link-ului de dezabonare?Mulți dintre abonați […]

Lasă un comentariu pentru Diferenţa între liste şi segmente | WomSend

footerleft
footerbg