Cum pregăteşti newsletterul pentru Black Friday?

Black Friday marchează începutul sezonului de shopping  – e o ocazie importantă să le faci cunoscută oferta abonaţilor. Chiar dacă nu vor face o tranzacţie acum, e bine să faci o impresie ca să te aibă în vedere în următoare perioadă. Această zi este binecunoscută în SUA şi are loc, de obicei, în ultima vineri a lunii noiembrie, iar în ultimii ani a început să fie tot mai exploatată şi de către retailerii din România.

Începe perioada în care abonaţii aşteaptă cele mai bune oferte ca să dea click pe Cumpără şi vor avea de ales între destul de multe oferte aşă că trebuie să te diferenţiezi.

Iată câteva lucruri pe care ar trebui să le ai în vedere când pregăteşti oferta pentru Black Friday:

Planificare

Când să trimiţi e o întrebare importantă când e vorba de perioade aglomerate. Că e vorba de Black Friday sau perioada sărbătorilor, inboxul abonaţilor va fi asaltat de oferte. Nu poţi ghici cu exactitate care va fi momentul de vârf pe care ar trebui să-l eviţi, aşa că strategia recomandată în acest caz este să trimiţi ofertele în timp util ca abonaţii să poată profita de ele. O altă opţiune este să începi mai din timp ca să fii printre primii care sosesc în inbox cu această ocazie.

Trimite oferte diferenţiate

În astfel de momente este timpul să ai oferte diferenţiate bazate pe activitatea abonaţilor. E bine să trimiţi abonaţilor activi prima dată ofertele astfel încât să eviţi problemele de livrare care pot apărea într-o perioadă aglomerată. Cu abonaţii activi te asiguri că vei obţine mai multe conversii, ca să nu faci eforturi de trimitere pentru a ajunge la nişte adrese vechi, inactive.

Monitorizarea competiţiei

Ar fi bine să fii cu ochii pe ofertele concurenţei. Asta te ajută să întelegi cu ce avantaje ai putea veni ca să te diferenţiezi. Chiar poate să nu fie în timp util pentru Black Friday, dar pentru sărbătorile de iarnă.

Pregătirea site-ului

Tacticile de promovare sunt foarte importante pentru Black Friday, dar trebuie să ai grijă mare şi la site ca să poţi face conversiile. Asigură-te că tehnic este totul în regulă pe site. Verifică funcţionalităţile şi mai ales capacitatea site-ului la încărcare mare ca să fii sigur că site-ul nu va ceda, dar şi ca nu va merge foarte greu. Încărcarea dificilă a site-ului te poate costa conversii.

Tag-uri: , , ,

Lasă un comentariu

footerleft
footerbg