Cum să creşti lista cu Google AdWords

Dacă îţi doreşti să ai rezultate bune şi rapide atât în vânzări, cât şi în creşterea listei de abonaţi, Google Adwords este una dintre cele mai eficiente metode.

Dacă îţi doreşti să-ţi creşti lista cu Adwords trebuie să creezi un landing page special cu formularul de opt-in şi toate informaţiile necesare pentru a convinge utilizatorul că vrea să primească informaţii de la tine.  Cheia succesului unei astfel de campanii stă atât în cum îţi setezi campania în AdWords, cât şi în cum îţi tratezi prospecţii o dată ajunşi în landing page. Cu alte cuvinte, cuvintele cheie relevante şi ce oferi pe landing page ar trebui să fie focusul tău.

  1. Cuvinte cheie relevante

Foloseşte cuvinte cheie relevante pentru domeniul în care activezi, nu aduce utilizatori pe pagină folosind cuvinte cheie generale, nu vei face decât să creşti bounce rate-ul.

  1. Oferă un motiv de abonare

În landing page trebuie să ai informaţiile necesare pentru a convinge utilizatorii să se aboneze. Un extra motiv foarte bun ar fi să le oferi ceva – voucher, discount etc.

Dacă nu eşti convins că AdWords e cea mai buna alegere pentru businessul tău, mai jos ai câteva dintre cele mai importante puncte forte ale acestui tip de publicitate.

De ce să investeşti în Adwords

Trafic uriaş – peste 200 de milioane de căutări pe Google în fiecare zi.

Rezultate imediate – Odată ce îţi setezi anunţurile vei începe să primeşti click-uri de la utilizatori.

Vizitatori targetaţi – când îţi creezi campania alegi cele mai relevante cuvinte cheie şi cel mai potrivit text pentru anunţuri. Doar utilizatorii care caută după cuvintele cheie setate de tine vor vedea anunţurile şi doar cei interesaţi vor da click. În plus, Google oferă şi alte posibilităţi de targetare: geografică (poţi seta anunţurile doar într-un oraş), linvistică etc.

Costuri optimizabile – cu Adwords îţi poţi reduce costurile, dacă îţi optimizezi Campania şi o faci cât mai relevant. Asta înseamnă că costul pe click poate scădea dacă ai cuvinte cheie relevante. Totuşi, dacă eşti pe o nişă cu o concurenţă mare (imobiliare, de exemplu) costurile pe click pot ajunge la valori destul de mari.

Tag-uri: , ,

Lasă un comentariu

footerleft
footerbg