Email marketing pentru clienţii business

Email marketing-ul B2B (business-to-business) trebuie abordat diferit faţă de cel B2C (business-to-consumer). Listele de abonaţi sunt, de cele mai multe ori, mai mici aşa că este nevoie de eficienţă maximă pentru a le valorifica, iar comunicarea către B2B este diferită, fiind nevoie de un ton mai sobru, faţă de cel prietenos abordat în comunicarea cu consumatorul.

Mai jos am detaliat câteva sfaturi care să te ajute atunci când concepi newslettere pentru business, pentru a ţine cont de diferenţele acestui tip de public.

 1. Cunoaşte-ţi audienţa: atunci când comunici către companii e bine să ştii cui te adresezi. Dacă trimiţi emailurile către administrator IT, un newsletter plin de imagini şi cu un text mai artistic, probabil nu va fi foarte bine primit.

2. Optimizare pentru mobil: Asigură-te că emailurile pot fi citite cu uşurinţă şi de pe mobil sau tabletă. Pentru ca acest lucru să fie posibile textul trebuie să fie scurt, concis şi să aibă un call to action clar şi vizibil.

3. Câmpul „From” şi subiectul să fie relevante

Pentru câmpul „From” şi subiect recomandările sunt asemănătoare celor aplicate în cazul emailurilor trimise către consumator. În câmpul „From” trebuie să ai numele companiei tale sau numele unei persoane din compania ta. Alege cu atenţie câmpul „From” pentru a nu-l mai schimba ulterior.

4.Testează: înainte de trimitere testează newsletterele. Optimizează afişarea emailurilor pe cei mai folosiţi clienţi de email de către abonaţii tăi. În cazul clienţilor business, in topul celor mai folosiţi clienţi se află Outlook Express. De asemenea, testează emailul pe mai multe dispozitive: tabletă, smartphone, desktop.

Tag-uri: , ,

Lasă un comentariu

footerleft
footerbg