Permisiunea în email marketing

În email marketing permisiunea este definită ca acordul prealabil de a primi informări comerciale prin intermediul emailului. Permisiunea nu poate fi presupusă, ea trebuie să fie acordată explicit.

Solicitarea permisiunii este primul pas ce trebuie făcut în construirea unei liste. Obţinerea acordului prealabil de la prospecţi înainte de a face trimiteri este un pas obligatoriu, nu opţional.

Este nevoie de mult timp şi investiţii pentru construirea unei liste bazate pe permisiune şi alcătuită din prospecţi cu adevărat interesaţi de informaţiile tale şi care aşteaptă noutăţi, dar succesul unei campanii de email marketing nu este direct proporţional cu mărimea listei sau cu cantitatea de emailuri trimise. Permisiunea aduce rezultate mai bune şi posibilitatea de construire a unei relaţii cu prospecţii interesaţi.

Avantajele unei liste construite pe bază de permisiune:

  •       Rată de livrare mai mare
  •       Rată de deschidere mai mare
  •       Rată de spam mai mică

Fără permisiune, activitatea de a trimite emailuri în număr mare se numeşte spam. Acesta presupune trimiterea mesajelor  electronice concomitent către mai multe adrese de e-mail, fără a avea acordul prealabi. Pentru a fi spam trebuie să îndeplinească aceste două condiţii: să nu existe acordul şi să fie trimis în număr mare.

Link-ul de dezabonare

Permisiunea acordată poate fi revocată în orice moment, de aceea abonaţii trebuie să aibă la dispoziţie posibilitatea de a nu mai primi newsletterele tale, dacă nu mai doresc acest lucru. Link-ul de dezabonare nu trebuie să lipsească din niciun email pe care îl trimiţi. Nu este o idee bună nici să faci link-ul de dezabonare mai puţin vizibil, să fie scris cu o dimensiune de font mai mică sau cu o culoare mai puţin vizibilă. Dacă abonaţii tăi vor să se dezaboneze, dă-le această posibilitate fără a-i determina să ajungă la butonul de Spam.

Tag-uri: , ,

Lasă un comentariu

footerleft
footerbg