Archivă pentru categoria ‘Funcţionalităţi WomSend’

Servicii de design şi copywriting

joi, 7 aprilie, 2011

Womsend vine în sprijinul clienţilor săi pentru dezvoltarea unui email marketing eficient prin introducerea acestor două servicii suplimentare: design şi copywriting.

Pe lângă platforma Womsend de email marketing self service, un instrument avansat şi accesibil oricui, îi putem ajuta şi pe cei care nu pot asigura conţinutul mesajelor lor.

Două elemente care nu sunt de neglijat

Introducerea acestor două servicii noi ţine de faptul că noi le considerăm foarte importante în contruirea unei campanii de email marketing şi nu trebuie lăsate deoparte.

Serviciile noastre au ca scop livrarea de rezultate, de aceea vă propune servicii de design adaptate pe strategia de comunicare. Pe langa design-ul efectiv acest serviciu include testarea design-ului în peste 20 de clienţi email printre care: Outlook, Thunderbird, Mac Mail, Yahoo, Hotmail, Gmail, Iphone, Android, Blackberry. Şi conţinutul este foarte important, de aceea punem accentul pe relaţia cu abonatul, în scopul de a obţine cât mai multe conversii.

Vezi aici cât te costă.

De ce serviciu dedicat?

vineri, 16 iulie, 2010

Uneori este greu sa vedem beneficiile unui serviciu dedicat pentru livrarea mesajelor email. Pare mai putin costisitor sa folosim o solutie instalat pe propriul server sau shared hosting pe acelasi cont unde gazduim si site-ul.
In continuare vom incerca sa prezentam costurile reale ale unei solutii proprii comparate cu costurile folosirii serviciului WomSend.

Pentru a rula un program de email marketing aveti nevoie de software și gazduire pentru acesta.

Software

Pretul minim pentru un program de adminitrare a listei de abonati comercial este deobicei $350 USD la care se pot adauga alte costuri anuale de aprox $100 USD daca doriti suport si actualizari. de asemenea se mai poate adauga un cost pentru instalare de aproximativ $100 usd.
Desigur puteti alege si sa folositi un program open source care este gratuit dar poate implica alte costuri pentru instalare , mentenanta si actualizare.

Concluzii

Cost minim initial: $100-$350 USD
Cost anual aproximativ: $100.

Gazduire

Gazduirea programului de administrare a listei si trimitere mesaje poate fi facuta in principiu atat pe un cont shared ( pe un server pe care sunt gazduiti multi alti clienti ai furnizorului ) cat si pe un server dedicat sau VPS ( virtual private server )

Este contul de gazduire site-uri o solutie buna?

Pentru un numar mic de abonati 250-2500, probabil ca puteti folosi contul de gazduire pentru site ( unii furnizori nu vor fi deacord totusi ), dar aici apar o multitudine de probleme:

  • veți folosi aceleasi adrese ip ca si ceilalti „locatari” ai serverului, unii dintre ei vor trimite si mesaje nesolicitate (spam) si asta afecteaza livrarea tuturor mesajelor. Astfel puteti pierde bani pentru ca mesajele dumneavoastra nu ajung la destinatie.
  • Un cont de tip shared nu va ofera acces la configuratia serverului email deci nu puteti optimiza serverul si nici nu aveti aces la logurile serverului deci nu puteti detecta diagnostica problemele ce apar la livrarea mesajelor.Cu alte cuvinte pierdeti bani și nici nu stiți cat de multi, și nici nu puteți repara situatia.

In concluzie cea mai buna solutie ar fi un server dedicat sau macar un VPS ( pentru numar mic de abonati ).

Server dedicat

Pentru numar mai mare de 2500 abonati un server dedicat este obligatoriu. Costul lunar pentru inchirierea unui astfel de server poate sa fie minim $100 USD pe lună dar pentru a trimite un numar mare de mesaje veti avea nevoie de un server mai puternic care ar putea costa peste $300 USD/luna.

Configurare initială

Fie ca folositi un VPS sau un server dedicat configurarea acestuia consta in optimizarea serverului de email ( programul care face transferul propriu zis al mesajelor ) pentru a trimite mesajele cat mai rapid si conform standardelor pentru ca mesajele sa nu fie respinse sau marcate ca spam. Pentru a trimite un numar mare de mesaje este nevoie de configuratii speciale pentru serverul de email sau chiar achizitionarea unei soluții comerciale optimizate care sa permită utilizarea de multiple adrese IP. Un astfel de sistem poate costa intre $1000 și $10000 USD.

Mententanta

Administrare server și monitorizarea livrarilor

La toate acestea se mai adauga costul mentenantei. Orice VPS sau server dedicat trebuie actualizat si monitorizat pentru a-l proteja impotriva atacurilor. Un server de email trebuie monitorizat pentru a detecta erorile ce apar la livrare. De multe ori trebuie contactati diferiti furnizori de servicii email pentru a rezolva problemele ce apar la livrarea mesajelor catre utilizatorii lor. Aveti nevoie nu doar de un administrator de sistem ci și de un expert în sisteme email, experimentat in livrarea mesajelor, standarde email, relatii cu furnizorii de email. Un astfel de serviciu poate sa coste $200 usd / lună dar se poate ridică usor și la $500 sau mai mult.

Acreditare / Whitelist

Daca doriti o sansa mai mare de livrare a mesajelor în inbox va trebui si sa va inregistrati cu un furnizor de servici de tip whitelist la care trebui să mai platiți o taxa initiala de $500 și minim $100/lună.

Certificat SSL

Pentru a va optimiza și mai mult campaniile veți avea nevoie si de un certificat SSL daca intentionati sa trimiteti mesaje cu imagini. Cost anual aproximativ $80 la cei mai ieftini furnizori.

Rapoarte reclamații / Feedback Loops

Pentru a vă mentine reputatia de expeditor va trebui să vă inregistrați la diferiți furnizori de servicii email pentru a primi rapoarte cu reclamațiile utilizatorilor. Aceste rapoarte trebuie procesate și adresele reclamante trebuie eliminate din listă. Daca nu faceți asta veți continua sa trimiteți mesaje reclamanților și furnizorii va vor bloca mesajele. Un program care sa proceseze automat aceste rapoarte implică un cost inițial ( $500-$1000 ) și un cost de mententanță și actualizare.

Concluzii

Cost initial: $1000 – $11000
Cost lunar: $300 –  $1000

Poate veți spune: „da dar nu ai nevoie chiar de toate cele enumerate mai sus” poti face email marketing și fară sa procesezi adresele invalide, reclamatii, cereri de dezabonare, fara monitorizare, ce daca nu ajung mesajele la destinatie, ce daca ajung in Spam inloc de inbox, etc. Da, se poate și așa dar cum zic americanii „you’ll leave money on the table” ( lasați banii pe masă ) , cu alte cuvinte pierdeți bani, și mulți.

Cât costă WomSend

Cost inițial

Cu WomSend beneficiați de toate facilitatile enumerate mai sus la un cost mult mai mic decat costul de a administra singuri un astfel de sistem. Costul intial este 0 ( ZERO ) , va ajutăm cu integrarea serviciului nostru în site-ul sau magazinul dumneavoastra online gratuit.

Prima luna complet gratuită

Nu vă oferim doar configurare gratuită dar vă oferim si serviciul gratuit pentru o luna. O luna in care puteti folosi serviciul fara limita de numar de abonati si fara limitari la fel ca orice alt client platutor, si fara nici o obligatie de a ramane client după expirarea acestei perioade gratuite.

Costul lunar

Costul lunar sau anual sunt mult mult mai mici decat cele enumerate mai sus. Acum aveți un singur furnizor unde trebuie sa platiți înloc de 3-4 ( gazduire, adminitrator sistem, expert livrare mesaje,acreditare, certificat SSL). Nu trebuie să vă mai ingrijorați, să cautați adminitratori de sistem, consultanți experti in livrarea mesajelor sau să platiti pentru acreditare.

Timpul de configurare

Construirea unui sistem propriu pentru campaniile de email maketing poate să dureze o luna sau chiar mai mult. Cu WomSend puteți incepe să trimiteți primele mesaje într-un timp mult mai scurt. Integrarea serviciului în site-ul dumneavoastră este extrem de usoară, astfel puteți începe să oferiți vizitatorilor posibilitatea de a se abonă la newsletter chiar acum. Vă puteți înregistra chiar acum. Nu ezitați sa ne contactați daca aveți orice întrebari.

Click tracking pe propriul domeniu

miercuri, 26 mai, 2010

Click tracking sau urmarirea vizitelor facute de abonati pe diferitele link-uri din mesaje se realizeaza prin inlocuirea link-urilor originale cu link-uri speciale spre domeniul womsend.com. Astfel cand un abonat dă click pe un link el vizitează un link womsend.com unde se înregistrează acest click şi apoi abonatul este redirecţionat automat spre link-ul original.

Dezavantajul aceste tehnici este acela că abonații vad un link spre un domeniu pe care poate nu-l recunosc înloc să vada un link spre domeniu dumneavoastră şi astfel pot fi reticienți în a vizita un astfel de link.

Soluţia este să se facă aceasta redirectare printr-un domeniu sau subdomeniu detinut de dumneavoastră pe care abonații să-l recunoască ușor.

Daca alegeți să folositi un domeniu separat ( nu un subdomeniu ) va trebui să configurați adresa ip asociată cu domeniul să fie 74.53.68.216 .

Dacă folosiți un subdomeniu cum ar fi news.domeniu.com atunci trebuie să creaţi un alias ( înregistrare de tip CNAME în DNS ) pentru acest subdomeniu care să fie direcţionat la t.womsend.com

După ce realizaţi configurațiile în DNS va trebui să configuraţi domeniul în womsend pentru a-l utiliza în crearea link-urior de urmarire. Pentru aceasta vizitaţi secţiunea Configurări->Valor implicite și setaţi numele domeniului la „Domeniu pentru click tracking”.

La urmatoarea campanie link-urile din mesaj vor avea domeniul dumneavoastră în loc de womsend.com.

Gazduire de imagini pe server securizat

sâmbătă, 27 martie, 2010

Cu cateva luni în urmă Gmail a anunțat trecerea tuturor utilizatorilor webmail la SSL.

Vești foarte bune pentru utilizatorii gmail. Acum pot sa-și citeasca mesajele printr-o conexiune securizata prin protocol SSL fara a instala vreo extensie pentru Firefox.

Problema

Problema pentru expeditorii de mesaje este că acum daca trimiteți email care contine imagini gazduite pe servere fara un certificat SSL ( valid și semnat de o autoritate de certificare recunoscuta de toate browserele) browser-ul destinatarului îi va afișa un avertisment când acesta va vizualiza mesajul dumneavoastră.

Prin acesta browser-ul încearcă să avertizeze utilizatorul că unele componente ale paginii nu sunt descărcate printr-o conexiune securizată și astfel pagina nu este în totalitate sigură. Desigur imaginile nu prezinta neaparat un risc de securitate deci nu ar trebui descarcate printr-o conexiune securizată dar multi utilizatori nu stiu acest lucru și ar putea fi speriați de acest avertisment ceea ce i-ar putea determina să închidă mesajul fără a-l citi și fără a da click pe vreun link din mesaj.

Solutia

Soluția pentru aceasta problemă este, evident, să gazduiți toate imaginile pe un server care permite SSL. Pentru aceasta ar trebui să cumparați un certificat SSL daca nu aveți deja unul. Noi deja avem un astfel de certificat și ne-am gandit că si clienții nostri ar putea beneficia de el. De aceea acum putem gazdui toate imaginile pe serverul nostru SSL.

Pentru a beneficia de această functionalitate va trebui să creați o arhiva ( zip ) care să contină cel puțin un fișier cu mesajul în format html și imaginile ce doriți sa fie gazduite pe serverul SSL. apoi să upload-ați aceasta arhivă în editorul de mesaje secțiunea Upload.

Update: Acum WomSend verifică fiecare mesaj după ce este salvat şi dacă sunt găsite imagini care nu sunt gazduite pe un server securizat oferă o posibilitate foarte simplă de upload pe server-ul securizat WomSend printr-un singur click. Deasemenea sistemul va înlocui url-urile originale ale imaginilor din mesaj cu noile url-uri.

Campanii automate ( autorespondere )

marți, 9 martie, 2010

Acum puteți configura campanii care sa fie trimise automat daca se indeplinesc anumite condiții.

Astfel puteti organiza cursuri prin email trimițând un mesaj automat in fiecare zi, saptamana sau luna sau puteti trimite mesaje foarte relevante in functie de preferintele abonatilor.

Campaniile pot fi trimise la X zile de la confirmarea abonarii, sau de la o actiune realizata intr-o campanie precedenta ( deschidere de mesaj sau click pe un anumit link )

Recomandam utilizarea unei astfel de campanii macar pentru a trimite un mesaj de „bine ai venit” fiecarui abonat imediat dupa ce confirmă abonarea. Printr-un astfel de mesaj ați putea sa-i dați mai multe detalii despre mesajele care vor veni in urmatoarele zile și ați putea sa-l rugați să va adauge adresa de email la lista sa de contacte pentru a se asigura că primeste mesajele dumneavoastră.

Deasemenea se pot trimite campanii automate la cateva zile de la inscrierea abonatilor fară confirmare. Astfel puteți să le reamintiți că trebui e sa confirme pentru a primi mesajele cumneavoastra celor care nu au confirmat incă.

footerleft
footerbg